Adsense Script

2013年2月18日 星期一

2013 渣打馬拉松(前篇)- 從心出發 跑出信念

同前個幾年一樣...永勝都係報左一年一度既渣打馬拉松

星期日去左銅鑼灣拎衫+領取跑手包..一早去都唔係好多人~

今年特別在係Mancent 同爸爸一齊去~


下星期日 (Feb-24) 就跑啦..不過咁岩撞正Marcus 有龍年BB半歲生日Party .

(Marcus 個BB 已經準備左成個月...最少有成60個BB 參加架)

已經"下令"爸爸唔好跑太慢........要快D跑完番黎幫手~ 

出左維園之後...永勝帶左Mancent 去搭叮叮(電車)




爸爸番到國皇之家....又即刻惡攪 Marcus 啦



Marcus 叫做幫爸爸打氣 ~ 

Marcus 都唔知發生咩事......一_一!


爸爸希望過多兩三年....可以帶晒你地兩兄弟去跑..幫其他人打打氣...

比大家睇下當年既兩個月既 Mancent vs 同而家六個月既Marcus 相先





-----------------之前永勝寫落既blog加準備--------------------

2012渣打馬拉松公布結果

2011渣打馬拉松相片比較


[Mancent 成長照]

2010渣打馬拉松(前篇)
2009 渣打馬拉松


睇番番之前D相..除左爸爸肥左好多之外...

Mancent 已經由手抱.......識得企......大到到可以自己去跟爸爸拎衫.......好快就可以一家大細一齊跑啦~
唔跑等爸爸跑完去終點打下氣都好~

[有次見到有人求婚呀]


好期待Mancent 同marcus 兩兄弟既成長~

計下計下..永勝呢年已經係第六年跑馬拉松啦...我地國皇的婚禮會一直都支持呢個口號「從心出發 跑出信念」


個個心目中都有"Run for a reason"


永勝身為參加者....希望借少少位....特別支持下一班長期病患者和逆境的朋友,

希望大家參加馬拉松之外..唔好忘記後面既精神....


係途中一聲"打氣..加油..努力".都可以為身邊既人生命添多一D 色彩..

預祝佢跑出健康,跑出希望,加油~ 






關於渣打香港馬拉松 
www.hkmarathon.com

由香港業餘田徑總會主辦的渣打香港馬拉松是香港一年一度最多人參與的體壇盛事。渣打香港由1997年首屆開始冠名贊助,當時參與人數約有1,000人,至今已連續第17年贊助賽事,渣打香港馬拉松2013的參賽名額為72,000,打破歷屆紀錄。

除香港之外,渣打更在全球八個城市贊助馬拉松,包括新加坡、印度孟買、肯雅奈羅比、吉隆坡、曼谷、杜拜、史坦雷及澤西。 

今屆馬拉松以「從心出發 跑出信念」為口號,旨在鼓勵市民熱烈參與馬拉松,活出馬拉松永不放棄的精神。賽事除分全馬、半馬及10公里賽3個組別外,還復辦兩個組別輪椅賽,包括全程及3公里賽。

最先出發是10公里挑戰組賽,清晨5時30分開始出發,其後每半小時一組,共6組,起點由東區走廊東行近城市花園開始,沿東區走廊至維園。半馬挑戰組同樣於5時30分開始,由尖沙嘴彌敦道出發,經西區海底隧道至維園,歷時約3小時。

https://www.facebook.com/hkmarathon


1 則留言:

  1. 老公都參加半馬
    [CoCo回覆02/20/2013 13:45:14]他有跑開, 早幾年還跑全馬, 不過我不想他太辛苦, 對關節負荷很大.
    [版主回覆02/20/2013 12:01:33]好犀利呀...參加半馬真係要練習
    我地好少時間練跑..

    希望妳老公完全之後打破自己紀錄~

    回覆刪除