Adsense Script

2009年1月29日 星期四

昂平360 + 大澳一日遊

早一個星期日, 同文迪一家+阿E+婆婆 去左昂平360" + 大嶼山 + 大澳一日遊....


昂平360, 雖然我已經係第4次去, 但適逢文迪媽媽爸爸婆婆都未去過, 於是同文迪決定同我再去過




那天好少人搭, 唔駛等, 仲有時間影相...


這便是我們乘搭的纜車,我地7個人坐一架車


見到大佛了



之後去左市集度行吓, 一落車就去左昂平市集行街街,不過冇咩野特別野... 反而影左呢張皇帝皇后相.



之後就食齊加埋甜品



甜品+ 下午茶, 幾好味!! 食到外父外母幾Enjoy !


跟住就去咗大澳.....大澳仲有好多我小時候的街頭小食, 有茶果 (唔知點解亞婆叫它做雞屎藤?), 有炭燒雞仔蛋, 又有煨魷魚, 有麥芽糖夾餅, 有炸蘿蔔圈, 炸蕃薯….好豐富! 

 



文迪仲幫阿姐燒魷魚



 


之後就去番當東沖行下outlet , 再去食團年飯 !


2 則留言:


  1.  爆竹一聲除舊歲,祝您笑口常開,四季發財,幸福
    滿滿!

    回覆刪除
  2. 嘩原來你去了四次啦, 我都未去過360(未有覽車時就去過),多謝你咁悶的360還陪我地去,你外父同我都話:去過呢次就夠了,雖然這次行程心較悶,但我同karson仔都覺得一齊攪攪爛  get,說說笑,周圍Har吓,都  
     

    回覆刪除