Adsense Script

2009年7月23日 星期四

2009 香港書展 我的低能之道

 


今年原先決定唔去2009 既香港書展, 因為去左4年, 書展比我既印象都係"迫" "迫" "迫" ,又揀唔到書..又辛苦.



今日令我去既原因,都係今日同老婆去完廣華醫院做完廣華第一次既婦產科檢查,
又見下午有時間,O甘我地就即刻約埋弟婦吳欣, O甘佢又得閒.  可以幫我照顧大左肚既文迪.



而文迪去既完因, 全因為"馬仔"之低能系列  , 就係「我的低能大肚之道」&「我的低能旅行」 , 其次要既目的係"MANIMAMA" 第三集



買呢D新書, 書展買仲有八折嘛~



若果唔去書展, "馬仔"之低能系列要等書展後先返貨 , 於是去到書展第1.5 日,  我地一行三人用左$75就入去..都幾多人架




無咩書係好少文迪同埋我都想睇, 而睇佐又會開心嘅....!!!!! 馬仔d 公仔真係好得意...又好笑, 最緊要係中晒我地而家呢個moment 既攪笑野!!!!


就好似之O甘,發生既情型真係一樣,都係好攪笑既..e.g


"質疑驗孕棒會唔會有錯?? "



同埋成日同BB 講 D 9 唔 搭 8 既 野..




仲有係 MAmiMamA一屋四人一期一誌


[展覽廳1A-E的位置圖 - 亮光文化就在1A02-24]

不過今年聲勢實再大不如前,得好少人買書..可能妹妹大過左,無O甘得意la..


最後收獲就係仲有左下方既<沖繩 終極天書> 旅遊書  呢本真係幫某人買既, 唔知可以公佈未 ?因為有朋友好快又可以去日本,仲要係陽光與海灘tim



4 則留言:

  1. 驗孕捧單野真係攪笑 , 應該好多人都會係咁...

    回覆刪除
  2. 馬仔既書真係會睇得 好開心架

    回覆刪除
  3. 細佬,弟婦: 馬仔兩本書,睇完記住借比我睇呀...我都好想睇!!

    回覆刪除
  4. 我都有買到低能大肚之道呀...好好笑呀!!!haha...

    回覆刪除